REGULAMIN FHU LIBERTY
- Formy zamówień i zakupów
- Zamówienia przyjmowane są w godzinach pracy, od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00. Wszelkie zamówienia złożone po godzinie 15 będą realizowane w następnym dniu roboczym.
- Do czasu realizacji zamówień należy dodać czas dostawy. Przy zamówieniach z dłuższym czasem realizacji, Klient zostanie poinformowany o terminie dostawy.
- Ceny sprzedaży widoczne przy produktach podane są w polskich złotych, są to ceny netto i brutto.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez wcześniejszego uprzedzenia.
- Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów bez podania przyczyny.
- Oferty promocyjne mogą być ograniczone czasowo i ilościowo. Decyduje kolejność składania zamówień.
- Realizujemy także zamówienia składane przez telefon. Składając zamówienie należy podać numer strony katalogu, indeks produktu oraz jego nazwę.
- Realizujemy zamówienia składane przez stronę internetową www.zamoweinia.libety.olawa.pl
- Warunkiem korzystania z e-sklepu jest rejestracja w sklepie internetowym poprzez wypełnienia formularza i podanie danych takich jak: imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania zamówień, adres email, numer kontaktowy oraz dane firmy: nazwa, adres, NIP i REGON.
- Dokonując rejestracji Klient wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych, zgodnie z ogólnymi zasadami RODO, w celu realizacji zamówień internetowych oraz przeprowadzanych akcji marketingowych.
- Klient może dokonać zakupów stacjonarnych lub odebrać osobiście zamówiony towar, w godzinach pracy od 08:00 do 16:00 w naszym oddziale przy ul. Kutrowskiego 22 w Oławie.
- Dostawy zamówień
- Dostawa zamówień jest darmowa, bez minimum logistycznego. Obejmuje ona wskazany obszar, który mogą Państwo zobaczyć klukając tutaj
- Dostawa towaru poza w.w. obszar obejmuje dodatkowo koszty transportu, które naliczane są indywidualnie.Zamówienia o wartości do 200zł netto podlegają opłacie 20zł brutto, zamówienia powyżej 200 zł netto wyślemy gratis. Klient zostanie poinformowany o kosztach dostawy towaru w momencie składania zamówienia.
- Zamówione towary, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, możemy w porozumieniu z Państwem zastąpić innymi, równoważnymi produktami lub też dostarczyć je w późniejszym, uzgodnionym terminie.
- Zamówienia indywidualne
- Przyjmujemy zamówienia na towary nie występujące
w katalogu. Każde takie zamówienie jest traktowane
jako indywidualne i podlega osobnym procedurom. - Zapewniamy utrzymanie stanów magazynowych
na produkty nie występujące w katalogu, a które systematycznie Państwo kupują.
- Płatności
- Płatność gotówką jest możliwa zarówno w sklepie stacjonarnym oraz podczas dostawy towaru przez naszego kierowcę, który pobiera płatność potwierdzoną odpowiednim dokumentem (np. faktura, WZ, KP)
- Płatność kartą jest możliwa jedynie w sklepie stacjonarnym.
- Płatność przelewem jest możliwa po wcześniejszym poinformowaniu opiekuna klienta o takiej możliwości oraz odebraniu faktury ze wskazanymi danymi do przelewu bankowego we wskazanym na dokumencie terminie.
- Płatność przelewem bankowym następuje w dniu wskazanym na fakturze.
- Warunkiem uzyskania odroczonego terminu płatności dla nowych kontrahentów jest wypełnienie z opiekunem klienta dokumentu karty klienta wraz z dokumentami rejestrowymi firmy.
- Firma FHU Liberty Piotr Rajewski zastrzega sobie prawo dokonania sprzedaży dla firm zalegających z płatnościami lub w skrajnym przypadku do zakończenia współpracy.
- Katalog i cennik
- Bezpłatny katalog dostępny jest w siedzibie firmy oraz sklepie internetowy. Jeżeli Klient potrzebuje dodatkowych katalogów zostaną one bezpłatnie dostarczone przez naszego kierowcę.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez powiadomienia jak i nie odpowiadamy za błędy w druku.
- Katalog i cennik stanowią informację handlową i nie mogą być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art.66 ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do rokowań z art.71 Kodeksu Cywilnego
- Gwarancje
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie całej polski.
- Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem koniecznym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń.
- Gwarancja nie obowiązuje jeśli towar był uszkodzony przez odbiorcę.
- Reklamacje i zwroty
- Zakupiony towar może być zwrócony w terminie 5 dni roboczych od daty zakupu.
- Zwrotowi nie podlega towar specjalny, zamówiony na indywidualne życzenie klienta.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest towar zapakowany w oryginalne opakowanie w nienaruszonym, nieuszkodzonym stanie.
- Zwracany towar musi być dostarczony wraz z kserokopią dowodu zakupu, gwarancją oraz instrukcją.
- Nabywca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt, osobiście do siedziby firmy wraz z dowodem zakupu .
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych. W razie przedłużenia czasu reklamacji, niezależnie od sprzedawcy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towaru będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru, w obecności kierowcy.